Jij denkt dat ik voor je koffie kom. Maar ik kom voor je lepeltje. Lepeltje lepeltje

zondag 3 juli 2011

Not so kinderen voor kinderen

De fluisterdichter heeft veel dromen, onder andere een lied schrijven voor Kinderen voor kinderen... Echter, tot nog toe kwam er alleen vilein caberesk fout liedje uit... Kinderen voor kinderen: NOT

(lezen in rap) Not so Kinderen voor kinderen

Refr:
Ik ga scheiden van mijn ouders
Of ze ruilen voor de jouwes
Want mijn moeder is een loeder
En mijn vader is nooit thuis

Coupl
Mijn verjaardag wil ik vieren
Zonder dat m'n ouders klieren
Vanaf nu komt dubbel feest
Als de kadootjes zijn geweest

Refr:

Ik ga scheiden van mijn ouders
Of ze ruilen voor de jouwes
Want mijn moeder is een loeder
En mijn vader is nooit thuis

Couplet
Niemand mag er om me zeuren
Anders gaan ze 't betreuren
Je moet lief zijn voor je kind
Anders komt er pleeggezin

Refr:

Ik ga scheiden van mijn ouders
Of ze ruilen voor de jouwes
Want mijn moeder is een loeder
En mijn vader is nooit thuis

Couplet
Wat zeg je, je wil me nog graag zien?
Tel dan eerst maar eens tot tien
Dan maken we een mooie bezoekregeling
'k Zie je om het weekend in de Efteling

Refr:
Ik ga scheiden van mijn ouders
Of ze ruilen voor de jouwes
Want mijn moeder is een loeder
En mijn vader is nooit thuis


Couplet
Het was een heel groot feest
Ook mijn ouders zijn geweest
Ik zeg je: voor het eerst
Ze hebben zich beheerst

He he

Geen opmerkingen: