Jij denkt dat ik voor je koffie kom. Maar ik kom voor je lepeltje. Lepeltje lepeltje

zaterdag 24 september 2011

Week van de eenzaamheid

De week van de eenzaamheid vindt plaats van 23 september t/m 1 oktober. Hieronder mijn (te laat) ingezonden bijdragen aan de gedichtenwedstrijd:

Single op salsa (haiku)
Ik doe aan salsa
Opdat iemand me vasthoudt

Elke week een uur



Leegte
Liever ben ik eenzaam
Met een lege maag
Omdat je dan in elk geval
Je honger nog kan stillen

Maar het resultaat blijft hetzelfde:
Gevuld met eenzaamheid


En weet je wat ook zo treurig is..?
Waarover zou ik kunnen schrijven?

De rol koekjes
De zak chips
De koelkast
Net zo leeg als de avonden

De afstandbediening
De telefoon
Alles onder handbereik
Gelukkig, er is wel geluid

Alles doet het
Behalve ik



http://www.eenzaamheid.info/

Geen opmerkingen: