Jij denkt dat ik voor je koffie kom. Maar ik kom voor je lepeltje. Lepeltje lepeltje

zaterdag 21 mei 2011

De dame die fluistert

Fluisteren met smaak

Als liefde door de maag gaat
Welk gerecht zou jij zijn?


Een flinke schouderkarbonade
Gedrenkt in sambalmarinade?
Om hevig in te bijten


Of zou je sushi zijn
Zoete rijst verpakt in zout
Zeewier smeltend op de tong?

Ben je zacht als zoete cake?
Kun je rillen als een pudding



Als ik jouw recept zou weten
Zou ik alle dagen eten


Zonder Sonja en dokter Frank
Kwam ik niet meer van de bank


Terra Madre slow food festival 2011
In de pers op internet: nav Terra Madre slow food festival een vermelding van 'de dame die fluistert' in de recensie Terre madre een belevenis

Foto's van fluisterdichten Terra Madre 2011 door Marc van Heel http://www.separate-reality-photo.com/



Geen opmerkingen: